רשלנות רפואית בהריון ואיך עולם הדיקור שינה את הסיכון

רשלנות רפואית היא בהחלט תחום רחב הנוגע במספר רב של תחומים רפואיים, אך ניתן לומר כי רשלנות רפאית נפוצה במיוחד בהריון, משום שבתקופה זו נשים מבצעות מגוון רב של בדיקות בתדירות גבוהה יחסית, ולכן הסבירות לרשלנות מן הסתם תהיה גבוהה יותר. רשלנות רפואית בהריון נפוצה בעיקר באבחונים שגויים, מעקב שגוי, מומים מולדים, תסמונות שונות, ניתוח לא נכון של בדיקות ובכן רשלנות שיכולה לקרות בזמן הלידה.

התופעה של אי אבחון מומים מולדים היא הנפוצה ביותר בקטגוריה זו, משום שאבחון שאינו נכון ומקצועי של מומים, פיגור שכלי או כל תסמונת אחרת יכול היה למנוע מההורים להמשיך את ההריון  ולמנוע מילדיה חיים מלאי סבל. מלבד זאת, על הרופאים להבחין בסוגים שונים של הריונות מסוכנים שיכולים להיות בסיכון, כגון אישה שילדה בניתוח קיסרי, סכרת הריון קודמת, מחלות קודמות וכו'. ולכן על הרופאים המטפלים בנשים בהריון לשים דגש על מעקב העובר והריון. רק לידע כללי, על פי זכויות החולה על הרופא חייב להיות מודע לעברה הרפואי של כל אישה, ובמידה ומודע לכך כי ישנה מחלה מסוימת, עליו להפנות אותה לבדיקות מתאימות, במידה ולא הפנה את המטופלת ההריונית לבדיקות, שהרי מדובר על רשלנות רפואית.

על פיצויים ברשלנות רפואית בהריון

הגשת תביעת רשלנות רפואית צריכה להיות בעזרת עורך דין המתמחה בהגשת תביעות אלה, משום שמדובר בתביעות מורכבות הזקוקות להוכחות חותכות בבית המשפט. לרוב בתביעות אלה נפסקים הפיצויים בגין רשלנות רפואית במהלך ההיריון על סכומים גבוהים מאוד, במיוחד כאשר מדובר על מקרים שיכלו להימנע מראש כגון במידה והרופא ביצע פענוח שגוי של הבדיקות הגנטיות או של סקירות האולטרסאונד, אי הפניית לבדיקות נוספות במקרה של הריון בסיכון, ועוד. חשוב לציין כי מקרים אלה יכולים לגרום לסיבוכים שונים או להולדת חלילה תינוק עם נזק בלתי הפיך.

עבור בית משפט תביעות אלה נתפסות כבלתי נסלחות, משום שמדובר במקרים שבהם ישנו נזק לאם שיכול להגיע לסיבוך בלידה. בעת הגשת תביעות בגין רשלנות רפואית בהריון ישנה חשיבות רבה להצגת מסמכים שונים המוכיחים את המקרה, כגון רישומים הרפואיים, תיעוד פעולות הרופאים במקרה הרשלנות או במהלך הבדיקות השונות שהתבצעו וכמובן הוכחה לרשלנות והנזק הנגרם כתוצאה מכך.

דיקור סיני כאלטרנטיבה לנשים בהיריון – בטוח יותר

כיום נשים הריוניות רבות מעדיפות לפנות דווקא לרפואה הסינית, שזוהי רפואה עתיקה וטובה הקיימת שנים רבות מציעה מגוון רב של טיפולים לנשים הריוניות. מדובר בשיטות בטוחות ביותר ביחס לרפואה הקונבנציונלית המוצאת מזור לכאבים לנשים בהיריון שאינן יכולות לקחת תרופות להורדת כאב חזק או כדורים מסוגים שונים שלא ניתן לקחת בהריון. חשבו לרגע, הרי למה אין מקרים של רשלנות רפואית בהריון במקרים של דיקור סיני? כיון שמדובר על שיטה בטוחה המתאימה לנשים בהריון. (לקריאה מורחבת על דיקור סיני בהריון)

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם