דיקור סיני לילדים

דיקור סיני לילדים

דיקור סיני לילדים

לבחור מטפל מקצועי ש"מדבר בשפה" של הילדים

טיפולי הדיקור הסיני הוכיחו את עצמם כמוצלחים ויעילים בקרב מבוגרים רבים ולמרות זאת הורים רבים אינם מודעים להשפעה הטובה של הדיקור על ילדים. נכון – ידוע שילדים לא אוהבים מחטים אך במקרה של דיקור סיני הכלים שונים לגמרי מהכלים בהם משתמשים בקופת החולים. מעניין לדעת שאפילו ארגון הבריאות העולמי מצא כי חלק מהילדים מגיבים לדיקור הסיני בצורה טובה יותר מאשר לטיפולים שמציעה הרפואה המערבית. אם אתם חושבים לקחת את ילדכם לבצע דיקור סיני וודאי יעניין אתכם לדעת לאילו בעיות הוא יכול לסייע, מיד נשיב על שאלה זו.

באילו מצבים כדאי לקחת את הילד לדיקור סיני?

בניגוד לרפואה המערבית שלא תמיד מטפלת בשורש הבעיה ויכולה למשל להסתכם בלקיחת אקמול במקרה של כאב ראש במקום לבדוק מדוע האדם סובל מכאב הראש בודקת הרפואה הסינית את שורש הבעיה – בודקת האם הגוף מאוזן, אם המערכות עובדות באופן תקין ומתבוננת במצב הנפשי של המטופל, בהתאם לנתונים הללו נבחר הטיפול המתאים. מכיוון שנקודת המבט של הרפואה הסינית שונה מנקודת המבט של הרפואה המערבית היא מצליחה לטפל בבעיות שהרפואה המערבית לא תמיד מצליחה.

דיקור סיני יכול לטפל בילדים שסובלים ממגוון בעיות, ביניהן: בעיות במערכת הנשימה, כמו: שיעול, אסטמה, עודף ליחה וקוצר נשימה. כמו כן, יכול הדיקור הסיני לסייע בחיזוק מערכת החיסון, בטיפול בדלקות גרון ואוזניים, במקרים של היפראקטיביות, הרטבת לילה והפרעות קשב וריכוז, במקרים של בעיות עיכול ובמקרים של כאבי בטן.

איך מתבצע טיפול דיקור סיני לילדים?

טיפולי הדיקור הסיני הותאמו לילדים במהלך העשורים האחרונים ובמהלכם משתדלים המטפלים לפעול בעדינות רבה. כדי שלא לגרום לתחושת אי נוחות וכדי שלא להבהיל את הילד משתמשים המטפלים במחטים עדינים ודקים מאוד כך שהילד כמעט ולא מרגיש אותם. כמו כן, הטיפולים קצרים יותר מהטיפולים שניתנים למבוגרים ויש שיטות שונות לגירוי הנקודות החשובות ללא שימוש במחטים.

כדי להפחית את הפחד מקפידים המטפלים להסיח את דעתם של הילדים באמצעות ציורים, משחקים ודיבורים. כמובן שחשוב לבחור במטפל מוסמך ובעל ניסיון בטיפול בילדים. משמח לדעת שהדיקור הסיני משפיע על הילדים בצורה מהירה מאוד משום שהם גמישים יותר ממבוגרים ועוד לא נחשפו לכמות רבה של רעלים.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם