דיקור סיני תופעות לוואי

דיקור סיני תופעות לוואי

דיקור סיני תופעות לוואי – האם יש לדיקור הסיני תופעות לוואי? ואם כן, מהן?

לא מעט שואלים את השאלה הזו מכיוון שהם פוחדים להגיע למצב של תופעות לוואי מטיפול כלשהו, לא מעט שאלו אותנו את זה גם במסגרת של דיקור סיני לחרדות, אבל השורה המסכמת בכתבה הבאה מסביר, אין תופעות לוואי למעט דברים שאמורים לקרות בתהליך הטיפול, משמע, ריאקציה טיפולית שהיא הגוף מקבל את הדרך החדשה לחיים, החל מזרימת דם מהירה ונכונה יותר לגוף ועד לאנדורפינים שמתחילים לעבוד טוב יותר.

הדיקור הסיני מתבצע על ידי מחטים דקים וחד פעמיים שמוחדרים לנקודות מסוימות בגוף. לכל אחת מהנקודות יש השפעה שונה והמטפל בוחר בהן בהתאם למטרת הטיפול. באמצעות הטיפול ניתן לגרות את סיבי העצב שנמצאים בשרירים, סיבי העצב שולחים מסרים אל המוח וגורמים לשחרור אנדרופינים שתורמים להפחתת כאבים שונים. כמו כן, יכול הדיקור לסייע במקרים של בעיות הורמונליות, לחזק את מערכת החיסון, לסייע בירידה במשקל, לטפל בדיכאון, לשפר את מצב הרוח, להפחית לחצים ולעזור במקרים נוספים. בניגוד לטיפולי הרפואה המערבית שמטפלת בכאבים באמצעות כדורים ואמצעים נוספים שאינם טבעיים וגורמים לתופעות לוואי רבות הדיקור נחשב לבטוח.

ואף על פי כן עשויות להיות לדיקור הסיני תופעות לוואי

למרות שהדיקור הסיני נחשב לטיפול בטוח עשויות להיות לו תופעות לוואי מסוימות. ככלל ניתן לומר כי לכל הטיפולים שכלולים במסגרת הרפואה המשלימה יש תופעות לוואי שניתן לכנות אותן בשם: "ריאקציה טיפולית", הריאקציה היא תוצר חיובי משום שהופעתה מעידה על כך שהגוף מגיב לטיפול ומתחיל תהליך של ריפוי.

כתוצאה מהריאקציה יכולה להיווצר החמרה או הטבה בגורם שהביא לבואו של המטופל. נוסף על כך, יכולים להופיע תסמינים שונים כמו:

  • עייפות
  • תכיפות בנתינת שתן ויציאות
  • עליית רגשות שונים
  • כאבי ראש ומצבי רוח

תופעות הלוואי של הריאקציה יכולות להיות גם שיפור שינה, תחושת מרץ ושיפור במצב הרוח. כל התופעות יכולות להופיע ביום הטיפול או לאחר יומיים. ברוב המקרים הגוף יתרגל לתופעות לאחר שבועיים והן יתמתנו.

להכיר את תופעות הראקציה כדי לא להיבהל

לאחר שמבינים שהתופעות מעידות על דבר טוב – על כך שהגוף מגיב לטיפול ומתחיל לעבור תהליך של ריפוי ניתן להירגע ואף ל"הוריד הילוך" במקרים בהם מרגישים עייפות, שינויים במצבי הרוח או כאבים שכן עם הזמן התופעות יתמתנו ויהיה ניתן לחזור לשגרה בכוחות מחודשים. בכל מקרה חשוב לוודא שהמטפל עבר הסמכה בביצוע טיפולי דיקור סיני וצבר ניסיון.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם