דיקור סיני בהריון

דיקור סיני בהריון

דיקור סיני בהריון

לעזור לעובר להתפתח בעזרת הרפואה הסינית

מעניין לדעת כי הרפואה הסינית מקדישה פרק שלם לנשים. לפני האמונה של הרפואה הסינית הרחם קשור אל הכליות והלב ואלו משפיעים בצורה ניכרת על תפקוד האשה מבחינה פיזית ומנטלית. הפרק העמוס מכיל ידע שנצבר במשך שנים ארוכות ועוסק בתופעות רבות שחלות בגוף האשה, ביניהן:

  • בעיות מחזור
  • חיזוק הגוף לפני ההריון
  • פריון
  • בעיות במהלך הריון (חלילה)

חיזוק הגוף אחרי לידה והתמודדות עם תופעות בגיל המעבר כאשר כל הטיפולים מתבססים על הקשר העמוק שבין הגוף והנפש. אחד מטיפולי הרפואה הסינית שיכולים לעזור במהלך ההריון הוא דיקור סיני.

הערת ביניים: במידה והגעתן לכאן משום שרציתן לבדוק על דיקור סיני לזירוז לידה – לחצו כאן לכתבה המלאה

מחטים בהריון, האם זה מסוכן?

ידוע שתקופת ההריון היא תקופה רגישה, תקופה בה חלים שינויים רבים בגוף ובנפש. כדי לשמור על הבריאות הגופנית והנפשית שמשפיעה על ההריון ועל בריאותו וחייו של התינוק צריכה האשה לאכול בצורה נכונה ומבוקרת, לבצע פעילות גופנית, להפסיק לעשן (אם היא מעשנת), לא לשתות אלכוהול, לבצע את כל הבדיקות ההכרחיות ולהקשיב לעצמה – לגופה ולנפשה וכאן, יכול הדיקור הסיני לעזור.

חלק מהנשים חוששות מהטיפול אך אין בו כל מניעה. בדיקות שבחנו האם הדיקור הסיני מסוכן לנשים בהריון מצאו שהוא לא מסכן את העובר אך נקודות הדיקור כן מוגבלות – כלומר יש נקודות שאסור לדקור. כמו כן, מומלץ עבור נשים בהריון להתחיל בטיפול מהשבוע ה- 13 ואילך בלבד.

איך יכול הדיקור הסיני לעזור להריון שלכן?

כפי שציינו – תקופת ההריון הינה תקופה רגישה בה רבות מהנשים סובלות מחרדות, לחצים, בחילות בוקר, שינויים חדים במצבי רוח, עייפות, דיכאונות, כאבים במפרק האגן הקדמי ובחגורת האגן ותופעות נוספות. דיקור סיני בשילוב תרגילי פיזיותרפיה יוכל לסייע למשל בהפחתת כאבים במפרק האגן הקדמי ובחגורת האגן. כמו כן, נמצא כי הטיפול השפיע כבר במהלך השבוע השני והפחית את בחילות הבוקר. נוסף על כך, נמצא כי הדיקור הפחית את העייפות ושיפר את היכולות המנטליות ואת התחושה הפיזית. יתרונות נוספים של הדיקור הוא שהוא יכול לסייע בזירוז לידה או במקרים בהם העובר עוד לא התהפך.


רוצה שנדבר איתך קצת על הנושא? השאירי פרטים ונחזור בהקדם:

 [pojo-form id="105"]

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם