דיקור סיני לזירוז לידה

דיקור סיני בהריון

דיקור סיני לזירוז לידה – דברים שאולי לא ידעתן על הדיקור הסיני

הריון תקין אמור להסתיים עד השבוע ה- 42 לכל היותר, נשים שעוברות את השבוע ה- 42 עשויות לחוש חוסר סבלנות (הרי 9 חודשים הם מעל ומעבר). בשלבים מאוחרים אלו עשויה תחושת הכבדות והעייפות בשילוב הערות הסובבים לגרום לחשש ואפילו לעצבן וכידוע – ההורמונים שמשתוללים במהלך ההריון אינם מטיבים עם כל התחושות הפיזיות והרגשיות הללו.

במקרים בהם ההיריון מתמשך יותר מדי זמן מציעה הרפואה המערבית לבצע זירוז לידה כאשר הזירוז יכול להתבצע על ידי שימוש בחומר כימי שנקרא בשם: פיטוצין, על ידי סטריפינג – הפרדה של קרומי השפיר שנמצאים בדופן הרחם, על ידי ניתוח קיסרי ובאמצעות דרכים נוספות שעשויות להוביל להתפתחות תופעות לוואי ואף לגרום לסיבוכים. במצבים אלו חשוב לדעת שקיימת דרך אחרת – דרך יעילה וטבעית שאינה גורמת לסיבוכים.

מהי הדרך היעילה והטבעית עליה אנו מדברים?

הדרך הטבעית עליה אנו מדברים היא טיפול באמצעות דיקור סיני לזירוז לידה וכדי להבין מדוע מדובר בטיפול יעיל יש להבין את החשיבה שעומדת מאחורי הרפואה הסינית. הרפואה הסינית מאמינה שהלידה מושפעת בצורה ניכרת מזרימת האנרגיה והדם בגוף האשה. הדיקור הסיני מתבצע בנקודות מסוימות (שאינן נמצאות בבטן), מחזק את תנועת האנרגיה, מאזן את ההורמונים, מחזק את הגוף ומסייע ללידה להתרחש בצורה טבעית כך שהגוף מפריש את ההורמונים החשובים שגורמים להתכווצות הרחם ולפתיחתו של צוואר הרחם. כמו כן, הדיקור גורם למערכת הפרא – סימפתטית להתעורר וזו גורמת לשחרור אנדרופינים שמפחיתים את הכאבים, משפרים את מצבי הרוח, מפחיתים לחצים ומרגיעים – כל אלו גורמים ללידה להיות קלה יותר ואף להתבצע ללא אפידורל. דיקור סיני יכול להתבצע גם בזמן הריון ולשם כך יש טיפול קצת שונה, אבל חשוב לדעת שהוא אכן יכול לעזור ללידה בזמן הנכון ולא בזמן מאוחר מהרגיל.

למצוא מטפל שמתמחה בדיקור סיני לזירוז לידה

לפי מחקר שבוצע בנושא זירוז לידה באמצעות דיקור סיני נמצא כי טיפול אחד הביא להצלחה רבה ועורר את הלידה ב- 88%, כל זאת מבלי לגרום לתופעות לוואי. אם הוחלט לבצע דיקור לזירוז לידה חשוב לפנות אל מטפל מוסמך שצבר ניסיון בתחום הטיפול הייחודי וסייע לנשים רבות לזרז את לידתן.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם