דיקור סיני להרזיה

דיקור סיני להרזיה

ביטול כוח התשוקה לאוכל בעזרת הרפואה הסינית

אנשים רבים ברחבי העולם סובלים ממשקל עודף ומנסים לרדת במשקל בדרכים שונות שחלקן קיצוניות. בין הדרכים הקיצוניות ניתן לכלול מגוון דיאטות שאפשר למצוא ברחבי האינטרנט. לצערם של רבים דיאטות רבות לא מחזיקות מעמד וגורמות לתסכול וייאוש. אם אתם מעוניינים לרדת במשקל בדרך אחרת, דרך בטוחה ויעילה מומלץ עבורכם לנסות לבצע דיקור סיני.

באמצעות דיקור סיני שמתבצע על ידי מטפל מוסמך ובעל ניסיון ניתן לעודד את תהליך ההרזיה. דיקור סיני יכול:

  • להפחית את התשוקה לאכילת מאכלים מתוקים
  • להפחית את רמות הרעב
  • לשפר את היכולת של הגוף לספוג רכיבים חשובים מהמזון
  • לזרז את חילוף החומרים.
  • כמו כן, יכול הדיקור לווסת את רמות ההורמונים שמשפיעים על ההשמנה.

מהן הנקודות בהן מתמקד הטיפול?

כדי לטפל בבעיות השמנה באמצעות דיקור סיני צריך המטפל לדקור נקודות מסוימות באוזן. הנקודות שנהוג לדקור הן: נקודת הרעב, נקודת האיזון המערכתי , נקודה שמשפיעה על המערכת האנדוקרינית שמשפיעה על הפעילות של בלוטת התריס ונקודת הקיבה.

דיקור למטרת הרזיה מתבצע על ידי מחטים שמכוסים בפלסטר כך שהם נשארים על הגוף במשך מספר ימים וממשיכים להשפיע. המטפלים ממליצים למטופלים שלהם ללחוץ על הפלסטרים מספר פעמים ביום כדי לעורר את הנקודות בהן בוצע הדיקור. נוסף על הדיקור שמתבצע באוזן יכול הדיקור להתמקד גם בנקודות שונות שנמצאות במרידיאנים של הבטן והגפיים. המטרות של דקירת הבטן והגפיים הן לפלוט חום ולעורר את הבלוטות שאחראיות על האנזימים ועל הפרשת ההורמונים.

איך להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול?

כדי שהדיקור הסיני יצליח וכדי שיהיה ניתן לראות ירידה במשקל צריך המטפל לבצע אבחון מדויק ולהבין מהם הגורמים להשמנה – האם המטופל פשוט אוכל הרבה, האם המזון שהוא אוכל אינו בריא ומזין, האם הוא צורך תרופות שמעודדות השמנה, האם הוא סובל מחילוף חומרים איטי או מבעיות הורמונליות, האם ההשמנה תורשתית או האם מדובר על סיבות אחרות. בהתאם לסיבה או לסיבות שגורמות להשמנה יבחר המטפל בשיטת הטיפול. כמו כן, יגדירו המטפל והמטופל את המטרות של הטיפול – את מספר הקילוגרמים שברצונו של המטופל להפחית ויבחנו את ההתנהגויות שמעודדות את ההשמנה. לצד כל אלו יהיה על המטופל להשלים סדרה של טיפולים, לבצע פעילות גופנית באופן סדיר ולקבל ייעוץ תזונתי.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם