דיקור סיני לבעיות שינה

הרפואה המזרחית המסורתית מתמקדת בטיפול בגוף, כמו גם בתודעה, ללא תרופות. מטפלים ברפואה הסינית מקדישים תשומת לב מיוחדת לאנרגיית החיים הדרושה לשמירה על איזון נכון בין הגוף והנפש.

דיקור סיני הוא אחד מהטיפולים הידועים ביותר ברפואה המשלימה, והוא משמש לטיפול בכל סוגי המחלות והמצבים במשך מאות שנים. דיקור סיני לבעיות שינה מטפל בנדודי שינה באמצעות טיפול בהפרעות אנרגטיות המשפיעות על המוח והגוף.

מהו דיקור סיני?

זוהי שיטת טיפול עתיקה ברפואה הסינית. הרפואה המערבית מאמצת כיום את הטיפול כשיטה משלימה בה נוקטים מטפלים מערביים רבים. אוכלוסייה הולכת וגדלה של חולים מקבלים טיפולי דיקור להקלת מגוון הרחב של בעיות בריאות, ממחלות ועד התמכרות לסמים ואלכוהול, או נדודי שינה.

הפרעה באנרגיה של יין ויאנג, אור וחושך, יום ולילה, היא הגורם העיקרי מבחינת הרפואה הסינית לנדודי שינה, והגישה היעילה היא טיפול דיקור סיני לבעיות שינה.

איך דיקור סיני עובד?

דיקור סיני מתבצע באמצעות החדרת מחטים ארוכות ודקות מאוד, לאזורים שונים בגוף לאורך נקודות זרימת האנרגיה, הנקראות מרידיאנים. המחטים אינן מכאיבות ומשמשות לפתיחת תעלות אנרגיית חיים אשר נחסמו.

כשזרימת האנרגיה הגופנית והרוחנית סגורה, הגוף מגיב עם תסמיני מחלה והפרעות אחרות, כגון נדודי שינה. אלו תסמינים פרטניים המעידים אף הם על חסימת האנרגיה, אותה ניתן לשחרר באמצעות טיפול בדיקור.

דיקור סיני כטיפול בבעיות שינה

דיקור סיני לבעיות שינה הוא גישה יעילה המשמשת במשך מאות שנים וממשיכה לספק הקלה לאנשים הסובלים מבעיות שינה. אך לפני שהמטפל מתחיל להחדיר את המחטים, הוא משקיע זמן בהבנת אופי בעיות השינה של המטופל. ברפואה הסינית קיימים מספר סוגי בעיות שינה, הכוללים:

  • קשיי שינה או קשיי הירדמות.
  • יקיצה באמצע הלילה ללא יכולת לשוב לישון מיד.
  • יקיצה בשעות הבוקר המוקדמות מבלי יכולת לשוב לישון.
  • שינה המאופיינת בסיוטים ויקיצות רבות.
  • חוסר יכולת לישון באופן כללי.

תסמיני בעיות שינה נרפאים עם מספר מפגשי טיפול בדיקור

מפגש טיפול אחד לא ירפא את בעיות השינה, והמטפל מייעץ למטופל לשוב לטיפולים הבאים מספר פעמים בשבוע במשך פרק זמן שנקבע בהתאם לאופי נדודי השינה.

מטופלים רבים מדווחים על רגיעה אותה לא חוו זמן רב, כתוצאה מהטיפול בדיקור סיני לבעיות שינה, ואחרים מדווחים על שחרור כמעט בלתי רצוני של רגשות.

הראיות מאחורי דיקור סיני לבעיות שינה

מחקר שנערך בשנת 2004 מצא שאנשים הסובלים מחרדה וקיבלו טיפול בדיקור, הגדילו את ייצור המלטונין בלילה ואת זמן השינה הכולל. משתתפי המחקר שקיבלו טיפול בדיקור נרדמו גם מהר יותר, התעוררו פחות במהלך הלילה, והיו פחות לחוצים.

החוקרים סיכמו כי טיפול בדיקור לבעיות שינה עשוי להיות בעל ערך עבור מספר קטגוריות של חולים הסובלים מחרדות עם נדודי שינה.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם