דיקור סיני לכאבי גב

דיקור סיני לכאבי גב

הגב נותן את אותותיו, לא רק בגיל מבוגר, בואו נטפל בו יחד

אורח חיינו לא עושה חסד עם הגב שלנו ורבים מהאנשים סובלים מכאבי גב, גב תפוס ואף ממקרים חמורים יותר כמו פריצת דיסק. אם גם אתם סובלים מכאבי גב כדאי שתכירו טיפול יעיל ששייך לרפואה הסינית, טיפול זה נקרא דיקור סיני.

הדיקור הסיני מתבצע בנקודות שונות בגוף, את הנקודות בוחר המטפל בהתאם לנתונים האישיים של המטופל. בעזרת הטיפול יכול המטפל לטפל במקור הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה, דבר שקורה לפעמים ברפואה המערבית. הדיקור הסיני יכול לסייע במקרים רבים ולהפחית כאבים שפוגעים באיכות החיים.

מתי כדאי לבצע דיקור סיני בגב?

הדיקור הסיני מתאים לאנשים שסובלים מכאבים שונים בגב, ביניהם: כאבים בגב התחתון, כאבים שנוצרו בעקבות פריצת דיסק וכאבי גב שמקרינים לידיים ולרגליים. כמו כן, יכול הדיקור לסייע במקרים בהם שרירי הגב תפוסים ובמקרים בהם יש כאבי גב שנובעים מניוון בעמוד השדרה.

דיקור סיני במקרים של כאבי גב – היכן מתבצע הדיקור?

דיקור סיני שמטרתו להקל על כאבי גב מתבצע בנקודות מסוימות, חלק מהנקודות נמצאות בגב וחלק מהנקודות אינן עוברות בו אך כן יכולות להשפיע עליו. בין הנקודות שנמצאות בגב ניתן לכלול את שלושת הנקודות הבאות:

  1. נקודת CV6 – נקודה זו קרובה לטבור. דיקור בנקודה יכול להגדיל את כמות האנרגיה שזורמת בגוף ולחזק את שרירי הבטן שמסייעים לשרירי הגב לשאת את משקל הגוף.
  2. נקודות – GB30 נקודות אלו נמצאות באזור האגן. דיקור בנקודות יכול לסייע במקרים של דלקות בעצב הסיאטי ובמקרים בהם המטופל סובל מכאבים בגב התחתון שמקרינים לרגליים.
  3. נקודות Bl47 ו- Bl23- הנקודות נמצאות בגב התחתון ודקירתן יכולה לאזן ולחזק את תפקוד הכליות שאחראיות במידה רבה על רמת האנרגיה בגב.

להוריד את זה מהגב בלי לסבול מתופעות לוואי

דיקור סיני יכול לגרום להפחתת כאבים, להזרים את הדם שיגרום לשרירים להיות רפויים ורגועים יותר, להפחית לחץ מכלי הדם והעצבים שנמצאים בגב, לאזן את האגן, את אורכי הרגליים ואת השרירים שבגב ולשפר את איכות חייו של המטופל בצורה ניכרת, כל זאת ללא תופעות לוואי.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם