דיקור סיני לכאבי ראש

כאבי ראש הם אחת מהתופעות המוכרות והשכיחות ביותר בעולם כולו, ומי שסובל מכאבי ראש באופן כרוני מספר כי הם גורמים לפגיעה משמעותית באיכות החיים שלו. ברפואה המערבית נהוג לטפל בכאבי ראש על ידי משככי כאבים כאלה ואחרים, אך מטופלים שאינם מאמינים עוד במשככי הכאבים מחפשים אפשרויות אחרות יעילות יותר.

אחת מהאפשרויות היעילות ביותר להתמודד עם כאבי ראש זה דיקור סיני. מחקרים הראו כי דיקור סיני לכאבי ראש מביא לתוצאות נהדרות, ויכול להפחית באופן משמעותי את עוצמת הכאב ואת התדירות שבה הוא מופיע. לא מעט מטופלים מעידים כי בזכות הרפואה הסינית כאבי הרש הכרוניים הם כבר נחלת העבר, וכעת הם מסתכלים אך ורק קדימה.

דיקור סיני לכאבי ראש – ההבדל בין הרפואה הסינית למערבית

ההבדל בדרכי הטיפול בכאבי ראש בין הרפואה המערבית לרפואה הסינית הוא מאוד משמעותי. הרפואה המערבית משתמשת בעיקר בתרופות משככות כאבים על מנת להתמודד עם כאבי ראש. התרופות הנפוצות ביותר להתמודד עם כאבי ראש הן: אדוויל, נורופן, אופטלגין וכן הלאה. הבעיה המרכזית היא שהטיפול הזה נועד על מנת להפסיק את הכאב לשעות הקרובות, אך לא נועד לטפל בשורש הבעיה.

ברפואה הסינית מבינים את החשיבות של טיפול לטווח הרחוק, כאשר השאיפה היא להגיע למצב שבו כאבי הראש נפסקים לחלוטין או מגיעים בתדירות מאוד רחוקה. שיטת הטיפול היא כמובן על ידי שימוש במחטים, כמו שנהוג לטפל בכל בעיה רפואית ברפואה הסינית.

דיקור סיני לכאבי ראש – כיצד הטיפול מתבצע?

במפגש הראשון הרופא ירצה לקבל כמה שיותר פרטים על הסיבות להופעת כאבי הראש. לכן הוא ישאל את המטופל שאלות רבות על מנת להבין ממתי התחילו כאבי הראש ומהן הסיבות השכיחות ביותר להופעתן. המטופל חייב לספק תשובות מדויקות עד כמה שאפשר על מנת שיעילות הטיפול תהיה מקסימאלית.

לאחר מכן המטפל יוכל להתחיל בדיקור עצמו, במהלך הטיפול המטפל יחדיר לגופו של המטופל מחטים סיניות. מרבית המטופלים נוטים לחשוב כי הטיפול מתרכז באזור הראש, אך בפועל המטפל יכול להחדיר מחטים באזורים נוספים בגוף ולא רק באזור הראש.

האם דיקור סיני לכאבי ראש כואב?

זוהי אולי השאלה החשובה ביותר עבור לא מעט מטופלים שחוששים לבצע את הטיפול רק בגלל שמשתמשים בו במחטים. נציין תחילה כי בחלק מהמקרים כאבי הראש עצמם יהיו יותר כואבים מאשר הדיקור, כך שאם אתם מתמודדים עם כאבי הראש – מי קבע שלא תוכלו להתמודד עם הדיקור עצמו?

באופן כללי דיקור סיני לכאבי ראש איננו כואב במיוחד, ואם הוא מתבצע על ידי מטפל מיומן אז רמת הכאב תהיה אפסית. בכל מקרה אין לכם מה להפסיד, תוכלו לגשת לטיפול ולראות כיצד אתם מגיבים אליו. בסופו של יום התועלת מהטיפול יכולה להיות מאוד משמעותית עבורכם.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם