מה הסוד של הצלחת הדיקור הסיני?

דיקור סיני

דיקור סיני, הינו שיטה אלטרנטיבית לטיפול בבעיות רבות. מה הסוד של דיקור סיני מוצלח? דיקור סיני, אינו נוסחת קסם. הדיקור עובד, רק אם המחטים הונחו בנקודות המיוחדות, האחראיות על האזורים החולים או החלשים בגוף. לכן, לפני התחלת הטיפול, חשוב מאוד לבצע אבחון מדויק. בנוסף, מומלץ לשלב עיסוי במהלך הטיפול.

בשביל טיפול מדויק צריך אבחון מדויק.

על מנת שחולה יוכל לטפל במחלתו באמצעות דיקור סיני, או כל טיפול אחר, על החולה לבצע בדיקות מקיפות. מומלץ לעשות בדיקות דם, ולפעמים צילומי רנטגן שונים. על הרופאים, לתת אבחון רפואי מדויק. כאשר רופא נותן אבחון שגוי למחלה, יכול החולה לשכור עורך דין רפואי, אשר יגיש תביעה לפיצוי בגלל רשלנות רפואית.

לפי הדיאגנוזה הרפואית בונים תכנית טיפול.

כאשר המטפל בדיקור סיני מקבל את הדיאגנוזה הרפואית, הוא לומד אותה. הוא מזהה היכן הבעיות בגוף, ואילו איברים ומערכות יש לחזק. באזורים אלו, ישים המטפל מחטים במהלך הטיפול. למעשה, הדיקור הסיני מחזק את האיזון באזורים אלו.

דוגמאות לנקודות עליהם עובדים במהלך הטיפול.

נתן דוגמאות כיצד עובדים במהלך הטיפול על נקודות מסוימות, לפי הבעיה ממנה סובל המטופל.

נקודת הרעב- סובלים מבלוטת התריס? בטיפול, יעבדו על שיפור האיזון בנקודת הרעב. נקודה זו, אחראית על בלוטת התריס. עבודה על נקודה זו, מרפאית חלק מהסימפטומים של בעיית בלוטת התריס, כמו אכילת יתר, השמנה, עייפות, ועוד.

נקודת הלב- סובלים מבעיות לב? בשורש כף היד, נמצאת הנקודה האחראית על הפעילות הסדירה של הלב. לכן, כאשר רוצים במהלך הטיפול לשפר את הפעילות הסדירה של הלב, יש להחדיר מחט לנקודה זו. לנקודה זו, יש גם השלכות על תסמינים נפשיים. לפי הרפואה הסינית, אזור הלב, אחראי גם על בעיות של חרדה ודיכאון.

דורבן בעקב- סובלים מדורבן בעקב? במהלך טיפול דיקור סיני, יציבו מחט בנקודה בעקב. נקודה זו, אחראית לאיזון על העקב וכף הרגל. הדורבן, נוצר מעומס יתר על כף הרגל. הטיפול מחזיר את האיזון, וכך מרפא את כף הרגל.

אפשר למנוע התערבויות רפואיות אם מבצעים דיקור סיני בזמן.

אפשר באמצעות טיפול דיקור סיני, למנוע התערבויות רפואיות כמו השתלת ריאה או כליה. אבל, הצלחת הטיפול, תלויה בשלב בו התחיל הטיפול. אם הטיפול התחיל בשלב מוקדם של הבעיה הרפואית, פעמים רבות אפשר לטפל ולרפא. וכך, אפשר לחסוך מהמטופל התערבויות רפואיות לא נעימות, כמו דיאליזה או השתלת כליה. אולם, אם הטיפול התחיל בשלב מאוחר מאוד של המחלה, לא תמיד ניתן לרפא אותה.

מומלץ לשלב דיקור סיני עם עיסוי.

טכניקה נוספת המסייעת להצלחת טיפול דיקור סיני, היא שילוב עיסוי בטיפול. המחטים, משחררים אנרגיה באזורים חסומים. אולם, העיסוי, ממריץ את זרימת הדם בגוף. וכך, העיסוי בשילוב עם המחטים, מגבירים את זרימת הצ'י בגוף, ומסייעים לתהליך הריפוי.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם