האם דיקור סיני לפנים יכול לגרום לכם להיראות צעירים?

 

דיקור סיני הוא טיפול שנמצא בסביבה כבר במשך מאות שנים. הוא מהווה חלק מהרפואה הסינית המסורתית, ועוזר לטפל בכאבי גוף, כאבי ראש או אפילו בחילות. אבל היתרונות המשלימים שלו עשויים להפתיע אתכם, במיוחד אם אתם מחליטים לקבל טיפול דיקור סיני לפנים ולשפר את קווי הזעף סביב השפתיים.

באופן מסורתי, הטיפול עוזר לשפר את העור ולגרום לו להיראות צעיר, חלק ובריא יותר. דיקור סיני לפנים מפיג לא רק את סימני ההזדקנות, אלא גם משפר את הבריאות הכללית של העור. במילים אחרות, הטיפול עובד באופן פנימי לשיפור הבריאות ובמקביל לשפר את מראה העור.

המדע מאחורי דיקור סיני לפנים

אם מוצבת כמות גדולה של מחטים רק על הפנים ולא על כל הגוף, יתרחש מצב של גודש באנרגיה בפנים. המטופל עשוי לחוות תחושת קהות, כאבי ראש ואי נוחות. לכן, כשמתחילים עם הגוף, ניתן לחוות זרימה מלאה של אנרגיה שמסייעת לתמיכה בטיפול דיקור סיני לפנים.

המטפל מציב בין ארבעים לשבעים מחטים זעירות על הפנים, ללא תחושת כאב. כשהמחטים מוצבות על העור, הן מעוררות תגובות חיוביות, וכשהגוף חש בתגובות אלו, הוא מתעורר למצב של תיקון.

תוצאות קוסמטיות

בהתאם לאותו רעיון, אפשר להשתמש בטיפולי דיקור על מנת להשיג תוצאות של בהירות עור, השפעת אטי אייג'ינג. טיפולי דיקור אינם אינטנסיביים, ובטיפול ממוצע המטפל משתמש בסביבות חמישים מחטים, לגירוי מאות נקודות דיקור בגוף.

נקודות אלו ממריצות את מערכת הלימפה זרימת הדם, כך שמתרחש מצב של אספקת חומרים מזינים וחמצן לתאי העור, שמזינים אותו מבפנים ולחוץ. הטיפול עוזר אפילו לקדם מצב של זוהר בעור, וגירוי ייצור קולגן, שעוזר לשיפור הגמישות, והפחתת קמטים וקווים עדינים.

מה הן הציפיות לטווח הארוך מדיקור סיני לפנים

התוצאה העיקרית היא עור בהיר שנראה כאילו העור התעורר משינה ארוכה ועמוקה. כל הדם והחמצן הרעננים מציפים את הפנים וממשיכים להחזיר אותם לחיים. אבל שלא כמו בוטוקס או חומרי מילוי עורי, דיקור סיני לפנים אינו משיג תוצאות של תיקון מהיר מכל סוג שהוא, וחשוב להגיע לטיפול עם ציפיות מציאותיות.

ההתמקדות היא ביצירת שינויים ארוכי טווח בבריאות העור והגוף, ולא תיקונים מהירים לטווח הקצר. הטיפול מכוון לגירוי קולגן טוב יותר, גוון עור מואר, הפחתת הלחץ מהלסת, ומראה כולל רך יותר, בנוסף ליתרונות בריאותיים כמו הפחתת חרדה ומתח.

קצת המלצות חשובות לסיום

מחקר אחד מצא שרוב האנשים שקיבלו טיפולי דיקור סיני לפנים חוו שיפור לאחר חמישה מפגשי דיקור בלבד, אך ההמלצה היא על עשרה טיפולים פעם או פעמיים בשבוע על מנת להשיג תוצאות אופטימליות. בהמשך, אפשר להיכנס למצב שנקרא "שלב תחזוקה", שבו מקבלים את הטיפול כל חודש או חודשיים.

זהו טיפול נהדר לאנשים עסוקים שנמצאים בתנועה מרובה, היות והטיפול מאפשר לגוף זמן להירגע ולשחזר את החיוניות שלו.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם