דיקור סיני לטחורים

 

דיקור סיני הוא חלק מהרפואה הסינית העתיקה וכרוך בשימוש במחטים מיוחדות שמוחדרות בזהירות לנקודות לחץ מסוימות בגוף, בהתאמה לאיברים חיוניים כגון הכבד, הריאות, הלב, הכליות או המעיים.

מחטים אלו משמשות להפעלת או גירוי נקודות הלחץ בגוף, שבאמצעותן אנרגיה מסוימת אמורה לעבור לאורך ערוצים מיוחדים בגוף שנקראים מרידיאנים. זוהי התיאוריה הבסיסית של האופן שבו דיקור סיני עובד.

מה הם טחורים?

טחורים הם מצב כואב מאוד שמתרחש ליד האזור האנלי, שבו כלי הדם הופכים להיות מודלקים ונפיחות גורמת לעצירות או קושי בביצוע תנועת מעיים, דימום, סדקים ומצבים קשורים אחרים. טחורים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים.

טחורים פנימיים יכולים לגרום לכאבים ודימום, אך שני הסוגים יכולים להיות כואבים מאוד ולגרום גם לנפיחות ודימום.

טיפולים קונבנציונליים לטחורים

מספר טיפולים, כמו קשירת גומייה, משמשים לטיפול בטחורים באמצעות שימוש ברצועות גומי לקשירת טחורים פנימיים וחיתוך אספקת הדם לטחורים. כעבור מספר ימים, הטחורים נושרים מעצמם.

תרופות מודרניות וניתוח יכולים גם הם לשמש לטיפול במקרים חמורים או מתקדמים של טחורים, אך הרפואה הסינית טוענת כי דיקור סיני לטחורים הוא טיפול בטוח, קל ויעיל מאוד לטיפול בטחורים פנימיים וחיצוניים.

איך מתבצע טיפול דיקור סיני לטחורים?

לפי הרפואה הסינית, טחורים נגרמים עקב הצטברות חום ולחות בתוך ומסביב לאזור האנלי ולפלג הגוף התחתון באזור פי הטבעת והמעיים. אם הגוף נחשף לטמפרטורה חמה ודביקה ולתנאי לחות במשך זמן רב מבלי להתייבש, עלולים להיווצר טחורים. החום והלחות גורמים לכלי הדם להתנפח.

תרשים נקודות דיקור מראה את כל קווי המרידיאנים בגוף שבהם האנרגיה עוברת לאורך הערוצים בגוף, כולל האזור האנאלי. יחד עם זאת, מה שמעניין ביותר הוא כי טיפולי דיקור סיני לטחורים אינם ממוקמים ליד האזור האנאלי, אלא רחוק ממנו.

למשל:

דוגמא אחת לנקודת דיקור בגוף שמשמשת לטיפול בטחורים היא החלק העליון של הראש ועוד נקודה שהיא החלק האחורי של העקב.

הסיבה כי החלק העליון של הראש משמש כאחת מנקודות דיקור לטיפול בטחורים היא כי הנקודה מסוגלת לספוג את האנרגיה השלילית מהאזור האנאלי ולקחת אותה דרך החלק העליון של הראש.

לא משנה מה, לעולם לא מקבלים טיפולים ממטפלים שאינם מוסמכים

חשוב לקבל טיפולי דיקור במרכזים רפואיים שמתמחים בטיפול במחלות ומצבים רפואיים שונים באמצעות הרפואה הסינית.

המטפלים צריכים להיות מוסמכים ומורשים לבצע טיפולי דיקור, עם ניסיון עשיר בתחום. טיפול בטוח וטוב ביותר הוא טיפול מקצועי שניתן על ידי מטפלים מטפחים, מקצועיים ואמפתיים.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם