שירותי דיקור סיני בחיפה – למי זה מתאים

 

הרפואה המשלימה, האלטרנטיבית, מציעה כיום מגוון רחב של פתרונות לסובלים מבעיות בריאות שונות. פעמים רבות היא מהווה חלופה מושלמת לרפואה המערבית, המוכרת לכולנו, ובמקרים אחרים היא משלימה אותה. כלומר, מוצעת כפתרון נוסף, משלים. שירותי דיקור סיני בחיפה, כמו גם באזורים נוספים בארץ, יכולים לספק מענה מושלם לבעיות רבות, כאלו שפעמים רבות לא מוצאים להם טיפול הולם. למי מתאים שירות כזה? על כך ועוד, במאמר הבא.

 

דיקור סיני לסובלים מבעיות שלד, שרירים ומפרקים

 

שירותי דיקור סיני בחיפה ובערים אחרות הוא פתרון מושלם לסובלים מבעיות הקשורות לשלד, לשרירים ולמפרקים. אנשים הסובלים מכאבים באזור הצוואר, מכאבי גב תחתון המקרינים לרגליים, מכאבים בכתף, בברכיים או במפרק יכולים לפנות לקבלת טיפול וליהנות ממענה מצוין, הידוע כבעל יתרונות רבים. ספורטאים רבים, הסובלים מטראומות ספורט שונות, מוצאים עצמם גם כן נעזרים בשירותיהם של מדקרים סיניים על מנת להתמודד עם הכאב הרב, המשפיע על התנהלותם היום יומית ופוגע באיכות חייהם.

דיקור סיני לסובלים מבעיות נאורולוגיות שונות

 

שירותי דיקור סיני בחיפה יכולים לספק גם מענה לסובלים מבעיות נאורולוגיות שונות. למשל, מיגרנות, שנחשבות לתופעה נפוצה מאד, ובעיקר בקרב נשים. אלה הסובלים מסחרחורות, מורטיגו, ממתחים ומלחצים ימצאו בדיקור הסיני פתרון נהדר. פציאליס (שיתוק של עצב הפנים) יכול גם הוא לקבל מענה בדיקור הסיני וגם מתח גבוה באזור הראש והצוואר. אנשים שחוו אירוע מוחי יכולים גם הם לפנות לקבל שירותי דיקור סיני בחיפה או במקומות אחרים בארץ, וזאת לרוב לצד טיפולים נוספים המוצעים להם במקרה כזה.

דיקור סיני לסובלים מבעיות רגשיות

 

הסובלים מבעיות רגשיות מוצאים עצמם מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים במהלך היום יום. דיקור סיני לסובלים מדיכאון, מחרדות, מעייפות כרונית, מתשישות ובעיות רגשיות נוספות יכול להיות מענה  נכון שכדאי לשקול אותו. לעיתים הוא יהיה כתוספת לטיפול הנפשי המוצע (או לטיפול התרופתי) ולעיתים הוא יכול להוות חלופה מתאימה.

דיקור סיני לסובלים מבעיות הקשורות למערכת העיכול

 

בין אם אלו בחילות, בין אלו דלקות מעיים, תסמונת המעי הרגיז, עצירויות או אי סדירות בפעילות המעיים, בעיות הקשורות למערכת העיכול הן סיבה מוצדקת לקבל מענה בתצורת דיקור סיני בחיפה ישנם מטפלים מוכשרים ומקצועיים, כמו גם בערים אחרות בארץ, שיכולים לסייע לסובלים מבעיות מסוג כזה.

דיקור במקרים של בעיות נשימתיות, בעיות עור או אלרגיות שונות

 

דיקור סיני יכול לשמש כפתרון טיפולי מצוין עבור הסובלים מאסטמה, מדרמטיטיס, מפריחה, מאפטות מפה, מנזלת או סינוסיטיס ועוד. הטיפול יכול להתאים גם לילדים הסובלים מאסטמה ומבעיות עור שונות, המצריכות טיפול. הוא יכול לשמש כתמיכה לטיפול התרופתי המוצע לעיתים קרובות או להוות חלופה לו.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם