כל מה שחשוב לדעת על דיקור סיני

דיקור סיני הוא רפואה סינית מסורתית המשתמשת במחטים כדי לעורר נקודות ספציפיות בגוף כדי לווסת את זרימת הצ'י, או אנרגיית החיים.

רבים מאמינים שדיקור סיני יכול לעזור בבעיות בריאות רבות, כולל הקלה בכאבים, הפגת מתחים ושיפור השינה.

דיקור סיני מתנהל כבר אלפי שנים בסין ובמדינות אחרות. שיטות דיקור מודרניות עדיין מבוססות על אמונות קדומות לגבי מערכת האנרגיה של הגוף.כל מה שחשוב לדעת על דיקור סיני

דיקור סיני משמש לעתים קרובות לצד טיפולים אחרים כמו צמחי מרפא וטיפול בעיסוי.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף. זה שימש במשך אלפי שנים כדרך לטיפול בכאב ומחלות פיזיות ונפשיות אחרות.

הרעיון מאחורי הדיקור הוא שהוא יכול לעזור לווסת את זרימת האנרגיה של הגוף שלך על ידי גירוי נקודות מסוימות על העור, השרירים או העצבים. על ידי גירוי נקודות אלו, אתה יכול לשחרר אנדורפינים והורמונים אחרים שיכולים לשפר את מצב הרוח ולהקל על הכאב.

דיקור סיני הוכח כטיפול יעיל במצבים בריאותיים רבים כמו כאבי גב כרוניים, אוסטיאוארתריטיס, מיגרנות, דיכאון, הפרעות חרדה, נדודי שינה, תסמיני גיל המעבר, בעיות פוריות ועוד.

דיקור סיני היא רפואה סינית מסורתית שקיימת כבר יותר מ-3,000 שנה. הוא מבוסס על המושג צ'י, שניתן לתרגם ל"אנרגיית חיים".

מחטי הדיקור מוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף. הנקודה מגרה כלי דם וקצות עצבים אשר משחררים אז כימיקלים המשפיעים על אזורים אחרים בגוף.

הוכח לדיקור סיני יתרונות גדולים עבור אנשים עם כאב, חרדה, נדודי שינה ומצבים רבים אחרים.

תוך כמה זמן משפיע דיקור סיני

דיקור סיני היא טכניקה שנמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. זוהי צורה של רפואה אלטרנטיבית שמטרתה לווסת את האנרגיה הטבעית של הגוף. זה יכול לשמש כדי להקל על כאב, לשפר את השינה, ולהפחית מתח.

משך הזמן שלוקח לדיקור לעבוד משתנה מאדם לאדם ותלוי בחומרת המצב. עבור אנשים מסוימים, זה יכול לקחת אפילו שבועיים בעוד שאחרים עשויים להזדקק לחודשים ואפילו שנים.

כמה תופעות לוואי נפוצות הן אדמומיות, נפיחות, חבורות, גירוד, נשירת שיער או דילול ושינוי צבע בציפורניים ובשפתיים.

ההשפעות של דיקור סיני עשויות להימשך בין כמה שעות למספר שבועות, תלוי כמה זמן הם מיושמים.

תהליך החלקת השיער משתמש בחום ובכימיקלים לשינוי מבנה השיער. זהו תהליך שפוגע בשיער, ולכן מומלץ להמתין לפחות שבועיים אחרי ההחלקה עם רוצים ללכת לדיקור סיני.

אין הוכחות מדעיות לכך שהדיקור משפיע על החלקות שיער. עם זאת, נראה שזה משפיע על צמיחת השיער ועל עוביו.

דיקור סיני הוא מנהג סיני עתיק המשמש לטיפול בכאבים ומחלות מאז 2500 לפני הספירה. זוהי צורה של רפואה אלטרנטיבית הכוללת החדרת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.

דיקור הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית הכוללת החדרת מחטים דקות לגוף בנקודות ספציפיות כדי לווסת את זרימת הצ'י, או אנרגיית החיים.

ישנן דרכים רבות שדיקור סיני משפיע. לדוגמה, זה יכול לעזור בהחלקת שיער. המחטים מפרקות את זקיקי השיער וגורמות להם לצמוח לכיוונים שונים. זה יכול לגרום לשיער חלק יותר ופחות מקורזל.

הדיקור משמש גם לשיכוך כאבים, הפרעות שינה, ירידה במשקל ועוד.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם