הדרך הבטוחה להשתלת שיער איכותית

השתלת שיער

החשיבה של גברים רבים על ביצוע השתלת שיער נובעת מהצורך שלהם להיראות צעירים ומרשימים בין בני המשפחה, החברים והקולגות בעבודה.

כדי לקדם את התהליך בוחנים זאת הלקוחות מכמה היבטים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם על המקום האיכותי ביותר שמבצע השתלת שיער מוצלחת.

בחירת הקליניקה להשתלת שיער

באיסטנבול בירת טורקיה קיימות אין ספור קליניקות פרטיות העוסקות בתחום השתלת השיער. רובן מבצעות זאת לגברים, אך יש גם כמה קליניקות המתמחות בהשתלת שיער גם לנשים.

הקליניקה המובילה היא זו של ד"ר אוזגה ארגון שפיתח שיטת עבודה ייחודית ומאד מוצלחת. החשיבה נובעת מהידע הרב של הרופא שעסק שנים רבות ברפואה צבאית ונחשף למקרים שונים במסגרת תפקידו. לאחר מכן הוא שימש במשך שנים רבות כמנתח פלסטי בבתי חולים במדינות שונות. הידע העצום שצבר הוביל אותו לעסוק בהשתלת שיער תוך שימוש בניסיונו הרב הן כרופא והן כמנתח פלסטי. כל אחד מהתחומים הללו השפיע על גיבושה של שיטת העבודה שלו ולכן אחוזי ההצלחה שלו הם כה גבוהים.

השתלת שיער אצל ד"ר אוזגה ארגון

הרופא המוביל מבצע את כל השלבים האקוטיים בתהליך זה בעצמו ולכן הוא בוחן באופן מעמיק כל נקודה כדי לבצע את הפעולות באופן מושלם.

בפגישה הראשונה עם הלקוח הוא בודק את נתוני הצמיחה שלו ובהתאם לכך מתכנן את הוצאת הזקיקים בהמשך התהליך. הפגישה הבאה שלהם מתקיימת בקליניקה בתוך בית החולים לצורך ביצוע השתלת השיער בפועל.

איכותם של הזקיקים נבדקת תחת מיקרוסקופ כדי לוודא שהם מתאימים להשתלה ורק לאחר קבלת האישור לכך, הרופא פותח את הערוצים הטובים ביותר ושולף מהם אלפי זקיקים מנקודות שונות על פני הקרקפת ומחדירים אותן אחת אחת למיקום החדש. החשיבה היא להעביר זקיקים ממקומות שיש בהם צמיחה מרובה למיקומים אחרים כדי לעבות בהם את הצמיחה.

השתלת שיער היא פעולה אחראית ביותר המצריכה תשומת לב מרבית ולכן מתבצעת בקליניקה זו רק על ידי הרופא הבכיר. זאת לעומת קליניקות אחרות שבהן הפעולות הללו מבוצעות על ידי טכנאים, אחים או אחיות שאין להם את הידע המקצועי לעסוק בכך. זהו נושא בעייתי מאד ולכן חשוב לבדוק זאת טרם ביצוע השתלת השיער.

בחירת הקליניקה לביצוע השתלת שיער

הדרך המומלצת לבחירת הקליניקה הטובה ביותר היא לבדוק חוות דעת שרשמו באתרי האינטרנט השונים לקוחות אשר בצעו בפועל השתלת שיער והיו מרוצים או לא מרוצים מקליניקות מסוימות. כמו כן כדאי להתייעץ עם חברים או קרובי משפחה שעברו הליך דומה וגם הם יכולים לספר על החוויות שלהם לטובה או לרעה.

מכיוון שהמטרה היא השתלת שיער איכותית ומוצלחת חשוב לבצע זאת בקליניקה של ד"ר אוזגה ארגון שמבצע את ההשתלה באופן מקצועי ביותר כבר שנים רבות.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם