האם דיקור סיני עוזר לכם לישון?

 

נדודי שינה מובילים לתסכול ועלולים להתבטא בבעיות בריאותיות. כשאתם מחפשים שיטות לשינה איכותית יותר, דיקור סיני לשינה כנראה לא יעלה על דעתכם, אבל אולי הגיע הזמן לשקול את שיטת הטיפול הזו.

כשמתרחשים מצבים שחוסמים את הזרימה הרגילה של תפקודי הגוף, זה הרגע שבו מתרחש מצב של אי נוחות. דיקור סיני שואף לא רק לשפר את תפקודי הגוף ולקדם את ההתנהלות הטבעית שלו, שמבוססת על יכולת ריפוי עצמי, אלא הוא מכוון גם לזרימת צ'י משופרת. כשהגוף חסום ולא מתאפשרת זרימה של אנרגיה, הטיפול עוזר לשחרור חסימות.

טיפולי דיקור סיני מגיעים מהרפואה הסינית העתיקה, ונקשרים לשינה משופרת והפגת נדודי שינה. סקרנים לשמוע עוד? בואו לקבל את התשובות לשאלות שאתם בטח שואלים את עצמכם.

מה זה דיקור סיני?

דיקור סיני הוא ריפוי שמגיע מהרפואה הסינית המסורתית. הטיפול כרוך בהחדרת מחטים לגירוי נקודות אנטומיות, ועוזר לגוף לעשות את מה שהוא נועד לעשות, שזה לרפא את עצמו. במילים אחרות, דיקור סיני עוזר לגוף לחזור למסלול.

מחטים דקות וסטריליות שמשמשות לטיפולי דיקור מוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף, לגירוי עצבים ושרירים. אל תדאגו. רוב האנשים לא מרגישים שום אי נוחות במהלך מיקום המחטים. הטיפול מגרה את זרימת הדם ועוזר להקלת כאבים.

דיקור סיני עוזר לשינה משופרת, והטיפול הוכח גם ביעילותו להפחתת תסמיני אלרגיה, הגברת הפוריות, טיפול במיגרנות, ועוד.

איזו השפעה יש לטיפול על השינה

מחקרים נוספים נדרשים כדי לגלות איך בדיוק דיקור סיני עוזר לשינה משופרת, אבל ההסכמה הבסיסית בעולם הרפואה הקונבנציונלי והאלטרנטיבי היא שהטיפול עוזר לתחושות רגיעה והפחתת חרדות, ומעודד אפשרות הירדמות קלה יותר.

דיקור סיני הוכח גם ביעילותו לעזור לטיפול בדום נשימה בשימה, היות והוא מחזק את הלשון ומונע ממנה לצנוח במהלך הלילה ולחסום את דרכי הנשימה.

האם דיקור סיני מתאים לכם?

אם אתם מתקשים לישון, חשוב להתייעץ עם הרופא לפני קבלת טיפולי דיקור לשינה, כדי לשלול בעיות בסיסיות חמורות.

לאחר מכן, יש לדון בשיטות יעילות נוספות של טיפולים אחרים כמו שינוי לוח הזמנים של השינה, או פעילות גופנית. אם אתם מחליטים לנסות דיקור סיני, סיכוני הסיבוך הם בדרך כלל נמוכים.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם