איך תפנקי את הגוף בזמן ההיריון?

 

מעוניינת לחוש רגועה יותר, לסייע לגוף להתמודד עם השינויים במשקל והשינויים ההורמונליים בזמן ההיריון? רוצה להתגבר על הכאבים והבחילות?

מלבד הדיקור הסיני בתקופה ההיריון אספנו עבורך עוד מספר טיפים וטכניקות שיסייעו לך לעבור את תשעת החודשים הללו בדרך הנפלאה ביותר ויצרו תשתית נפלאה לגופך גם בעתיד לאחר שהילד יצא לאוויר העולם.

תזונה בריאה לך ולתינוק שבדרך

בזמן ההיריון חשוב להקפיד גם על התזונה היומית. מחד, את מרגישה שאת זקוקה לכמות אינסופית של קלוריות ומתוקים (לצד הרצון העז לאכול מעדנים מסוימים כמו יוגורט או ממרח שוקולד). בתקופה שבה התינוק מתפתח בתוכך את מהווה המקור העיקרי לתאים שירכיבו את גופו ולכן חשוב להקפיד לצרוך ויטמינים בהריון, אם באמצעות תוספים עליהם המליץ הרופא שלך או בשילוב חכם של הוויטמינים והמינרלים בתזונה שלך באמצעות הוספת ירקות, אגוזים ושקדים ומאכלי חלה או סויה שיסייעו לשמור על תזונה מאוזנת ולאזן את הרעב העצום שרבות חשות בזמן ההיריון.

מדיטציה ורגיעה

בתקופת ההיריון ההורמונים "משתוללים". רגע אחד את שמחה ומאושרת ובמשנהו כל רעש קטן מעורר כעס עצום. על מנת לאזן את ההשפעה של ההורמונים הללו תגלי טכניקות מרתקות של מדיטציה ורגיעה, חלקן משלבות דמיון מודרך ואחרות תנועה עדינה (כמו יוגה לנשים בהיריון). היתרונות של אמא רגועה ישליכו בעתיד למשפחה כולה, לתינוק, לקשר עם בן הזוג ולבני הבית האחרים וישמשו בסיס נפלא להתחלה חדשה כאשר החבר החדש הצטרף למשפחה.

לא לשכוח להתפנק

בזמן ההיריון תגלי לפעמים כי את כמעט ושוכחת להשקיע בשגרת הטיפוח היומי. במיוחד בחודשי ההיריון האחרונים כאשר את שוהה יותר בבית לפעמים נוח לשכוח למרוח קרם לחות, להתאפר או לעצב את השיער. נסי שלא לוותר על הפינוקים הקטנים שגרמו לך לחוש נשית יותר. התאפרי, השקיעי בקרמים לפנים, לגוף ולידיים ואפילו הוסיפי את קרם החוחובה המונע התהוות של כתמי מתיחה על הבטן הגדלה במהירות. השקיעי גם בביגוד מתאים לתקופת ההיריון, בבישום (בניחוחות שאינם גורמים לבחילה בזמן ההיריון) וגם בנעליים נוחות. למה אנחנו מתכוונים?

כפות הרגליים שלך זקוקות לפינוק נוסף: נפרדים מהעקבים

בחודשים האחרונים להיריון תגלי שהרגליים עשויות להיות דואבות בשל המשקל הנוסף. בשלבים האלה כדאי להפרד מעט מהפלטפורמות ומנעלי העקב ולפנק את כפות הרגליים בנעליים אורתופדיות שישמשו בעתיד גם כתמיכה נוחה לגב כאשר תישאי את התינוק בזרועותייך. זה הזמן גם להשקיע בטיפוח כפות הרגליים (מעצם העובדה שיהיה לך קצת יותר קשה להגיע אליהן בחודשי ההיריון המתקדמים, לעשות טיפול פדיקור קל ולהניח את הרגליים מדי פעם באמבט חמים ומטפח.

לסיכום, חודשי ההיריון הן תקופה מיוחדת בה את מגלה צדדים נוספים בנשיות שלך, אך גם עשויים להיות מעט מאתגרים. זה הזמן ליהנות מיתרונות הרפואה הסינית להתפנק בדיקור, תזונה נכונה וטיפוח עצמי – כי הזמן הזה כולו שלך.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם