איך מתבצע דיקור סיני לכאבי ברכיים

 

אם אי פעם סבלתם מכאבי ברכיים או ירכיים, אתם יודעים שתנועות יומיומיות עשויות להרגיש כמו מאבק רציני. למרבה הצער, מציאת פתרון ארוך טווח לכאבי ברכיים עשוי להיות מורכב, שכן יש כל כך הרבה גורמים שעשויים להיות אחראים לכאבים אלו, כולל פגיעות יתר למחלות אוטואימוניות.

כדי למצוא הקלה מהירה, קרוב לוודאי שפניתם לתרופות ללא מרשם, אבל מה אם אתם רוצים להימנע משימוש במשככי כאבים?

דיקור סיני לכאבי ברכיים יכול להקל את הכאבים. זוהי שיטה עתיקה שכוללת שימוש במחטים סופר דקות לגירוי נקודות אסטרטגיות הל הגוף, וחשוב להקפיד לקבל את הטיפול ממטפל מורשה, בשילוב עם מספר שיטות כולל פעילות גופנית, תזונה נכונה ונטילת צמחי מרפא ומינרלים על מנת לקדם ולשחזר את הבריאות, ולשמר בריאות תקינה.

אז האם דיקור סיני יכול להיות התרופה הטבעית שחיפשתם? בואו נגלה

כאבי ברכיים מופעלים כתוצאה מדלקת, שיכולה לנבוע מגורמים רבים, כולל פגיעה, תנועות מאומצות, תזונה לקויה, דלקת פרקים, ומחלות אוטואימוניות כגון דלקת מפרקים שגרונית.

בעוד שכאבי ברכיים יכולים להתרחש בכל גיל, הם נפוצים יותר עם ההתבגרות, ודיקור יכול להשיב את הגוף לאיזון באופן טבעי. ליתר דיוק, דיקור סיני לכאבי ברכיים יעיל לשיפור התפקוד של כל המפרקים.

איך דיקור סיני מקל על הכאב?

דיקור סיני, שיטה מסורתית של רפואה ששימשה בהצלחה במשך מאות שנים, מפעילה גירוי על נקודות מסוימות בגוף עם מחטים חד פעמיות.

חוקרים עדיין לומדים מה בדיוק קורה ברמה התאית במהלך טיפול בדיקור, אך יודעים לקבוע כי הטיפול מעודד את זרימת המידע הכימי והחשמלי דרך הגוף, ובכך ממתן את תפיסת הכאב. הטיפול הוכח גם ביעילותו לחיזוק שרירים חלשים או הרגעת שרירים מתוחים.

מה בדיוק קורה במהלך הטיפול והאם הוא כואב?

במהלך טיפול דיקור סיני לכאבי ברכיים, שנמשך כחמישים דקות עד שעה וחצי, המטפל שואל סדרת שאלות בנוגע לכאב ולבריאות הכללית. ברוב המקרים, הטיפול אינו גורם לכאבים, למרות שעשויה להתרחש תחושת דקירה קטנה כשהמחטים ממוקמות על הגוף. המטפל מציב את המחטים בנקודות ספציפיות על מנת לפתוח נתיבי מרידיאנים, שבהם האנרגיה זורמת דרך הגוף.

הרפואה הסינית קובעת שבמקום שבו יש זרימה חופשית, אין כאב. לאחר החדרת המחטים לעומקים שונים בגוף, המטופל נשאר לנוח במשך עשרים עד ארבעים דקות, ומטופלים רבים נרדמים בפרק זמן זה.

אוקיי. איך מרגישים לאחר הטיפול

תיתכן ירידה בכאב ותחושת רגיעה מוגברת במהלך הימים הקרובים. עם כל טיפול, השפעות אלו יימשכו זמן רב יותר כשהגוף מתחיל להבריא.

אבל הגוף יכול להיות עקשן, כך שיתכן שיהיה צורך בטיפולים מרובים, בדרך כלל שישה עד עשרה מפגשים, על מנת לשנות את האופן שבו הגוף מתפקד. ככלל, ככל שהמצב הבריאותי נמשך זמן רב יותר, כך יידרש זמן רב יותר לטפל בו.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם