שיטות לטיפול בבעיות פוריות

 

 

טיפולי פוריות מתקדמים מאוד בימינו והיום יש כמה שיטות שבעבר היינו רק יכולים לחלום עליהם. למד טיפולים מתקדמים כמו הפריה חוץ גופית ושיטות לחיזוי הסטטיסטיקה ברקמה מדויקת מאוד להצלחה, יש גם כמה טיפולים טבעיים שיכולים לעבוד. זה הזמן לחלוש על כל הנושא ולהבין מה ניתן לעשות כדי להביא ילד לעולם.

הבעיות שמטרידות את העולם המערבי

 

בעיות פוריות הן מהבעיות הקשות ביותר עבור נשים וגברים רבים ברחבי העולם, כיוון שהן אלו שמונעות את התגשמות החלום להביא ילד לעולם. העולם המערבי מנסה בכל כוחו למצוא את הטיפולים הכי טובים, ולמרות טיפולי פוריות מתקדמים מאוד בימינו, עדיין יש נשים וגברים שנותרים ללא אפשרות מעשית להבאת ילד לעולם, אם כי אחוז זה קטן עם השנים. טיפולי הפוריות יכולים להיות טיפולים ארוכים שמצריכים הרבה כוחות פיזיים ובעיקר נפשיים ובני הזוג וזה הזמן להבין אלו סוגי טיפולי קיימים.

טיפולים קונבנציונליים ובלתי קונבנציונליים

 

יכול להיות שהביטוי קונבנציונלי מוכר לכם יותר מהשיוך לנשק, אך גם ברפואה יש רפואה קונבנציונלית ובלתי קונבנציונלית כאשר כל הטיפולים הקונבנציונליים הם טיפולים שניתנים משירותי רפואה על בסיס מחקרים מעמיקים כמו למשל זריקות הורמונליות או הפריה חוץ גופית – ivf. טיפולים אלו יכולים להיות בלעי אחוז גבוה להצלחה ולרוב מנסים אותם בהתחלה ולאחר מכן מנסים שיטות אחרות מהרפואה האלטרנטיבית, הבלתי קונבנציונלית. חשוב לזכור שהמצב בין כל אישה ואישה יכול להשתנות ונשים הן בדרך אלו שעוברות את רוב הטיפולים,  כאשר בפוריות הגבר קל יותר לטפל.

מהם הטיפולים הקונבנציונליים?

 

  • הטיפולים שמשתייכים לעולם הרפואה חייבים להתחיל מבדיקה מעמיקה של כל המדדים של האישה וכל מצבה הגופני. לפי הרפואה הקונבנציונלית, צריך למצוא את הבעיה שפוגעת בפוריות האישה והיא יכולה להיות מגורמים רבים בגוף כמו למשל זיהום מסוים, בעיה ברחם וכולה. כל טיפול יתחיל מבדיקה מעמיקה של מערכת הרבייה של האישה ורופא הפוריות יקבע איתה את האסטרטגיה לניסיון להביא ילד לעולם לפי מצבה הגופני ולפי גילה.
  • אחת מהשיטות הכי נפוצות הן זריקות הורמונליות. זריקות אלו נועדו לעודד ביוץ וכך ניתן להגדיל את הסיכוי להיכנס להיריון. הזריקות ניתנות באופן קבוע עד לבירור הצלחת הטיפול ולאחר מכן ניתן לשקול גם טיפולים אחרים שיכולים להיות יותר ניתוחיים כמו למשל הוצאת פוליפים או מיומות מהרחם, כיוון שייתכן שהם אלו שגורמים להפלות החוזרות.
  • עוד אחד מהטיפולים הכי מוכרים הוא ההפריה החוץ גופית. במצב כזה שואבים את הביציות ומבצעים את ההפריה בתנאי מעבדה כך שהסיכוי להיכנס להיריון גדול יותר. הזרע יכול להיות מבן זוגה של האישה או מתורם אנונימי כלשהו, וכאשר מתפתחים עוברים בביצית מחזירים אותה אל רחם האישה. זהו הליך מתקדם מאוד.

דיקור סיני: טיפול פוריות יכולים להיות גם טבעיים

 

אין ספק שלמרות שהרפואה וטיפולי פוריות מתקדמים מאוד בימינו, יש אנשים שעדיין לא מאמינים בהם וסולדים מהם בצורה שיכלה להיות קיצונית. עוד לפני שאנשים מנסים את כל השיטות הרפואיות, חשוב לנסות גם שיטות טבעיות כמו למשל דיקור סיני שהיא אחד מהטיפולים הכי מוכרים שיש והיא יכולה לעזור גם לבעיות פוריות. הדיקור הסיני מאזן את האנרגיה בגו ומשחרר לחצים, וכך הגוף יכול לבצע את ההפריה הנכספת.

לפי האמונה הסינית ישנם איברים שמשפיעים על הפוריות וביניהם הכליות, הלב והטחול. הדיקור הסיני יכול לשחרר את הגוף ולהכין את האישה לטיפולי פוריות מועילים יותר ואפילו לפתור את המצב לחלוטין. כמו כן, חשוב לזכור שגם טיפולים ברופאה הסינית וגם טיפולים רפואיים קונבנציונליים חייבים להיות כלולים בשינוי שגרה, הפסקת עישון, צריכת אלכוהול וכולה.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם