הרבלייף – להתגבר על הכאבים

הרבלייף מסבירים איך נתגבר על הכאבים

כאב בטן כתוצאה מתזונה לא נכונה הוא דבר שכיח במיוחד. לא תמיד אנו יודעים לקשר את זה לעובדה שהמזון שאנו אוכלים לא בריא לגופנו, ובמרבית המקרים נחשוד שאכלנו דבר מה מקולקל או לא טרי. למעשה, כאבי בטן יכולים להתרחש כתוצאה מכך שהגוף אינו אוהב את מה שהוא מקבל, ולעיתים זה בגלל שאכלנו קצת יותר מדי. נפיחות, כבדות וצרבות, הן רק חלק מהתופעות של תזונה לא נכונה.

מהי החשיבות של תזונה נכונה?

גופנו יודע לאותת לנו כשהוא חש שדרך החיים שלנו אינה מתאימה לנו. כאבים, מיחושים, סחרחורות ועייפות הן רק חלק מהתסמינים. הבשורה המשמחת היא, שלתזונה נכונה ישנה השפעה גדולה מאוד על הבריאות ועל איכות החיים שלנו. הרבלייף מקפידה על בחירה נכונה של מזונות ושיטות בישול, באמצעותם נוכל להשפיע על ההרגשה שלנו במהלך היום, על החיוניות ועל האפקטיביות שלנו בכל תחום בחיים.

כיצד נבחר מזונות שנחשבים לבריאים?

מומלץ לחלק את היום שלנו ל-50% פחמימה מורכבת, 30% חלבון ו-20% שומנים. פחמימות מורכבות הן פחמימות בעלות ערך גליקמי נמוך, כלומר לא מעלות את רמות הסוכר בדם במהירות ובכך מאפשרות לנו לשמור על שובע לאורך זמן. אכילה של חלבון, נחשבת לטובה לירידה במשקל, כיוון שהגוף משקיע מאמצים בעיכול החלבון ובכך שורף אנרגיה (קלוריות). יחד עם זאת, אכילה מוגזמת של חלבון ביום, עלולה לגרום לכאבי בטן ותופעות נוספות.

כיצד נתגבר על כאבי בטן מתזונה לא נכונה ואילו מאכלים יתאימו לנו?

הרבלייף מאמינה בכוחה של התזונה להשפיע על בריאות הגוף והנפש, וישנם מזונות הנחשבים לאנטיביוטיקה טבעית של ממש, במיוחד בכל הקשור למערכת העיכול.

  • ג'ינג'ר – הג'ינג'ר, שנחשב לאחד ממזונות העל, מסייע בהקלה בכאבי בטן. ניתן להרתיח אותו עם מים ולשתות, להוסיף אותו לתה, ואפילו לאכול אותו כמו שהוא, חי.
  • שומר – צמח נהדר שבמשך אלפי שנים משמש כתרופה טבעית בתרבות הסינית, ההודית ובמערב בכלל. על פי הסברה, השומר מרפה את שרירי הקיבה, מפחית גזים במערכת העיכול ומקל על כאבים ונפיחות.
  • רסק תפוחים – תפוחים מתעכלים מהר ומספקים לגוף אנרגיה ויש בהם סיבים מסיסים שמקלים במצבים של שלשולים וכאבי בטן. יחד עם זאת, הקליפה של תפוח העץ מכילה סיבים תזונתיים, אשר מתנפחים בקיבה, ולכן מומלץ לקלף את הקליפה לבשל את התפוח ולטחון אותו.
  • תה ירוק – לתה הירוק סגולות רבות, כשאחת מהן היא הרגעה של מערכת העיכול. מומלץ לשתות תה ירוק בסיום של כל ארוחה, וליהנות ממגוון של השפעות חיוביות.
השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.