הפתרון לכאבי פרקים

 

כאבי מפרקים הם כאבים נפוצים אשר ללא טיפול מתאים עשויים להחריף. במאמר זה נציג בפניכם את הפתרונות הטובים ביותר לצורך טיפול בכאבי מפרקים, באופן אשר יאפשר לכם לחיות חיים נורמטיביים ונטולי כאבים.

כאבי מפרקים – כיצד מטפלים?

כאבי מפרקים הוא שם כוללני למגוון רחב של מחלות דלקות או זיהומיות, אשר עשויות להתרחש בשל מגוון גורמים. התסמינים של כאבי מפרקים כוללים כאבים במפרקים, כאב חד במרפק או בשורש כף היד, חולשה, חום, מגבלות בתנועה ועוד. חשוב לזכור כי ללא אבחון מרופא וקבלת טיפול, כאבי המפרקים עלולים להחריף ולשבש באופן משמעותי את שגרת החיים, עד לכדי אובדן כושר עבודה. באמצעות קולגן פלוס לכאבי פרקים ניתן להפחית את עוצמת הכאב, וזאת בשל העובדה כי מדובר במוצר מהפכני אשר נמצא כיעיל לצורך שיקום הסחוס וכתוצאה מכך טיפול בכאבי ודלקות מפרקים, ולכן הוא מומלץ הן ע"י רופאים והן ע"י מטופלים אשר סובלים מכאבי מפרקים. דרך נוספת לטיפול בכאבי מפרקים כוללת עישון של קנאביס רפואי. מדובר באחד הפתרונות המהפכנים של השנים האחרונות בתחום של טיפול בכאב, וזאת בשל שורה ארוכה של מחקרים אשר הציגו ממצאים חד משמעיים בכל הקשור ליעילות של צמח הגראס לטיפול נקודתי בכאב. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי האישור לצריכה של קנאביס רפואי הוא ארוך ונאמד במספר שבועות עד חודשים, ולכן מומלץ לפנות לרופא המטפל לצורך בניית תוכנית טיפול, עד לקבלת האישור לצריכת קנאביס רפואי במינון מדויק.

כיצד העולם האלטרנטיבי מאפשר לטפל בכאבי ודלקות מפרקים?

על אף כי הפרוצדורה המקובלת לצורך טיפול בכאבי ודלקות מפרקים כולל תרופות או סטרואידים, עולם הרפואה האלטרנטיבי מספק גם הוא פתרונות יעילים לצורך טיפול בכאב. כך לדוגמא, טיפול באמצעות צמחי מרפא ודיקור סיני יכול להפחית באופן משמעותי את הופעת הדלקת, ואף להועיל בהפחתה של עוצמת הכאב. בנוסף, שימוש במשחות טבעיות נמצא גם הוא כיעיל לצורך הפחתה בעוצמת הכאב, אולם חשוב להקפיד ולבחון את השיפור באמצעות בדיקות תקופתיות אצל הרופא, זאת בכדי לבחון את התקדמות הדלקת ובחינה של אפיקים נוספים לצורך טיפול נקודתי בכאב.

האם קבלת טיפול יכול למנוע לחלוטין את הופעת הדלקת והכאבים בשנית?

אצל חלק מהחולים בדלקות מפרקים מדובר בדלקת כרונית, ולכן חשוב מאוד לבצע בדיקות סדירות אצל הרופא כמו גם להקפיד על נטילת תרופות ייעודיות, בין אם מדובר באנטיביוטיקה, סטרואידים, קולגן פלוס וכן צמחי מרפא אשר ביחד יכולים לתרום מאוד לשיפור התחושה ואף להפחתה משמעותית בעוצמת הכאב. בנוסף, אורח חיים בריא אשר כולל תזונה מאוזנת כמו גם תרגילי פיזיותרפיה לצורך שיקום השריר יכולים גם הם להועיל לצורך החלמה מלאה או שגרת חיים תקינה אשר מלווה בדלקת ובכאבי מפרקים. 

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם