האם דיקור סיני עוזר לכל כאב?

הרפואה הסינית מספקת בעבור העולם המערבי מגוון רחב של פתרונות לכאב, וזאת בשל היעילות של הטיפול. האם באמת מדובר בטיפול אפקטיבי או שמא פיקציה? על כך ובהרחבה – במאמר הבא.

דיקור סיני: האם הוא יעיל לצורך הפחתה בכאבים?

בשנים האחרונות לא ניתן להתעלם מן העובדה כי עולם הרפואה האלטרנטיבי ובפרט הסיני כובש את העולם המערבי, ולא בכדי. הרפואה העתידה הזו אשר נחשבת מזה מאות שנים ליעילה בעבור פתרון מגוון מכאובים עברה תהפוכות של ממש בעשור האחרון, וזאת לאור שורה ארוכה של מחקרים אשר הוכיחו כי דיקור סיני הוא יעיל לצורך הפחתה בכאבים. דיקור סיני מבוסס על שימוש במחטים אשר נועדו ליצור גירוי במערכות הגוף, ובכך לתרום ליכולת הריפוי הטבעית של הגוף. דיקור סיני נעשה אך ורק ע"י מטפל בעל ניסיון, והוא דורש לא רק מיומנות אלא גם הבנה מעמיקה בגוף האדם, בהתאם לסוג הבעיה. לכן, דיקור סיני נעשה בטכניקה ממטופל למטופל, אולם מטופלים אשר עברו דיקור סיני דיווחו על תחושה טובה יותר ואף הפחתה משמעותית בעוצמת הכאב, עד לכדי העלמה מוחלטת. עולם הרפואה הסיני איננו מהווה שלב אחרון כטיפול, וזאת לאור שורה ארוכה של טיפולים אלטרנטיביים נוספים, כולל טיפול בקנאביס.

מדוע טיפול באמצעות קנאביס רפואי נחשב ליעיל לצורך הפחתה בכאבים?

ובכן, באמצעות וופורייזרים ניתן לחוש הקלה משמעותית בכאב, וזאת לאור תהליך אידוי אשר מתרחש בתוך המכשיר ומאפשר למצות את החומרים הפעילים המצויים בצמחים, ובכך להקל על מכאובים. כך לדוגמא, ניתן להשתמש במכשיר אידוי לצורך עישון קנאביס רפואי, בהתאם לסוג הבעיה. מדובר במכשיר אשר מאפשר לקבל את ההשפעה הטהורה של צמח הקנאביס, ולכן הוא נחשב לטיפול אפקטיבי אשר נרשם בעבור מיליוני חולים בכל רחבי העולם. עם זאת, בישראל מדובר בהליך בירוקרטי לא פשוט אשר מצריך סבלנות, אולם בסופו ניתן לומר כי תוכלו להתגבר על הכאבים ולשלב בין עולם הרפואה הסינית לבין עולם האידוי אשר מאפשר לכל אחד לקבל את המענה המתאים לו, בהתאם לסוג הבעיה ממנה הוא סובל.

עולם הרפואה הטבעי – הדרך הטובה ביותר לטפל בכאבים

לסיכום, ניתן לטפל בכל סוג של כאב בהתאם לאבחון של רופא וכן מטפל מקצועי. הכלים אשר ניתנים לכם כיום מאפשרים לכם לנהל שגרת חיים בריאה, כל עוד אתם נזהרים ונעזרים אך ורק בטיפולים מקצועיים אשר הוכחו מדעית כיעילים, כדוגמת דיקור סיני או שיפור במכשירי אידוי לצורך מיצוי צמחים טבעיים וקנאביס. בנוסף, שימוש בתרופות מרשם בהתאם להוראות הרופא חייב להתבצע באופן קבוע, עד להקלה משמעותית בעוצמת הכאב. זכרו, כאב אשר איננו מטופל עשוי להחריף עם הזמן, ולכן אין להזניח את הנושא ולטפל בעצמכם או בבני משפחתכם בהקדם האפשרי, באמצעות שימוש בכלים אותם ציינו. 

 

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם