דיקור סיני לפוריות

דיקור סיני לפוריות

דיקור סיני לפוריות – למה להזריק הורמונים כשאפשר לבצע טיפול טבעי?

מזה עידן ועידנים נחשבת הפוריות לכוח חזק ביותר משום שהיא המפתח להמשכיות. לפי הרפואה הסינית כאשר האשה פוריה הכליות שלה עובדות טוב שכן לפי תורתה הכליות מחזיקות באנרגיית החיים. מעניין לראות עד כמה שונה ההשקפה של הרפואה המערבית מהרפואה הסינית בתחום בריאות האשה והפריון.

הרפואה המערבית מטפלת בנשים שסובלות מחוסר יכולת להרות, מבעיות ברירית הרחם ומבעיות נוספות כאשר הבדיקות מתבצעות על ידי צילומים ואולטרה סאונד והטיפולים כוללים מתן זריקות ותרופות. בניגוד לרפואה המערבית בוחנת הרפואה הסינית אל כל גופה של האשה ומתייחסת למחזורי חייה כדי להחליט מהו הטיפול שמתאים לה. אחד הטיפולים האפשריים בתחום הרפואה הסינית הוא דיקור סיני.

התאמת הטיפול למטופלת – מה המטפל בודק לפני שהוא בוחר בטיפול המתאים?

כדי להתאים את סוג טיפול הפריון למטופלת מבצע המטפל מספר בדיקות גופניות. ראשית, בודק הרופא את הדופק של האשה, הדופק מעיד על רמת האיזון של הגוף ועל האנרגיה שזורמת בו. המטפל מבצע בדיקת דופק למספר איברים בגוף, לפי האמונה של הרפואה הסינית האיברים הללו משפיעים על הפוריות. האיברים הנבדקים הם: הכבד שאחראי על זרימת הדם לרחם, הכליות – שהן האיבר החשוב ביותר משום שהן שולטות ברחם, בביציות ובשחלות ומכילות א כל כוח החיים, הלב שמזין את העובר ומרגיע את הנפש והטחול שעלול "להתמלא" באנרגיה שאינה טובה בעקבות עישון, מזון לא בריא, אימונים מוגזמים ופעולות נוספות שמאפיינות את העידן המודרני ועלולות לפגוע בין היתר בפריון.

כמו כן, בודק המטפל את גילה של האשה, שואל האם היא עברה הריונות בעבר, בודק את אורח חייה, את התזונה שלה ואת הלשון שלה. בהתאם לכל הנתונים הללו בוחר המטפל בטיפול המתאים ביותר.

הדיקור הסיני מסייע גם לגברים

פעמים רבות טיפול הפריון שנבחר הוא דיקור סיני שמסייע בהפחתת לחצים, תורם לאיזון ההורמונים ומסייע גם לגברים על ידי שיפור מבנה, תנועתיות וכמות הזרע. במילים אחרות – דיקור סיני יכול לסייע בצורה ניכרת – לעזור גם לאשה וגם לבן זוגה ולהחליף את הצורך בביצוע הזרקות הורמונים ולקיחת כדורים.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם