דיקור סיני לכאבי גב לטווח הארוך

 

הדיקור הסיני זוכה בשנים האחרונות ליחס גובר מהסיבה הפשוטה שיש בעיות וכאבים שהרפואה המערבית לא מצליחה למצוא להם מרפא. הרפואה הסינית הוכיחה את עצמה במשך אלפי שנים ורק היום אנשים נחשפים ליתרונות הגדולים שלה. בתחום כאבי הגב למשל, מוצאים הרבה אנשים בעלי כאבי גב כרוניים את מה שהצליח לשנות להם את החיים והם ממשיכים לבוא לטיפולי דיקור סיני אחת למספר שבועות כדי להקל על כאבי הגב, אך גם כדי להקל על כאבים שונים ולהרגיע את הלחץ הנפשי שלהם מהיום-יום.

אנשים שואלים – האם דיקור סיני באמת מועיל לכאבי גב? והתשובה היא שבהחלט כן אצל אנשים מסוימים. אנשים שניסו את כל הפתרונות האפשריים ובסופו של דבר בחרו בדיקור סיני לא התחרטו. הדיקור הסיני עוזר לאנשים עם כאבי גב וצוואר באמצעות עבודה מקצועית של אנשים מומחים שיודעים למצוא את הנקודות המתאימות ולהשתמש בהן לטובתכם. לא רק לכאבי גב מועיל הדיקור הסיני, אלא גם לבעיות אחרות כמו כאבי צוואר, כאבי בטן, לחץ נפשי ומתח ועוד…

סמכו על הדיקור הסיני לטווח הארוך

כשהולכים לדיקור סיני, חשוב מאוד לשמור על טיפולים קבועים ולא להחסיר. כמובן שצריך לדעת שטיפול אחד בלבד לא יכול לעשות את ההבדל וצריך לשמור על טיפולים קבועים ולבוא שוב ושוב עד שמתחילים לראות את השינוי – אך כשהוא קורה בהדרגה, הוא בהחלט שווה את ההמתנה. מי שינסה להגיע לטיפול אחד ואז יראה שאין שינוי ויפסיק – עלול להפסיד את מה שהוא יכול להרוויח בהמשך. ההתמדה במקרה הזה חיונית. הטיפולים האלו מתאימים לאנשים עם כאבים כרוניים של שנים רבות והם עוזרים לכם להרגיש בריאים יותר גם בגוף וגם בנפש.

חשוב גם להבין שדיקור סיני לכאבי גב הוא לא מרפא לכאבי גב. זאת אומרת שאי אפשר לצפות שדיקור סיני יעלים לצמיתות את הכאבים אלא אפשר לסמוך עליו שהוא יקל אל הכאבים ויאפשר התנהלות יום-יומית תקינה. זה טוב מאוד במקרים בהם אין תרופה לכאבים גם ברפואה המערבית ולכן הדיקור הסיני והרפואה הסינית מאפשרים לעשות דברים בצורה אחרת עם הצלחה מוכחת.

נקודות דיקור סיני לכאבי גב

הביצוע לדיקור סיני עבור הקלה של כאבי גב משתמשת בכמה נקודות שונות אשר נמצאות באזורים שונים בגוף ולמעשה יוצרים תחושה כאילו אין בינם קשר לבין כאבי הגב. הנקודות הבולטות הן בחלק האחורי של הברכיים, בכפות הרגליים, בידיים, בירכיים, בבטן וכמובן בגב התחתון. הנקודות בחלק הגב העליון הן קצת שונות ובדרך כלל נועדו כדי להקל על כאבי ראש ובעיות בחלק העליון יותר של הגוף מעל הכתפיים.

כמובן שאת הדיקור הסיני לכאבי גב יש לעשות אצל מומחים. אפשר לעשות זאת במרפאות שונות ברחבי הארץ ונשים הסובלות מכאבי גב בהריון צריכות להתייעץ עם מרפאות נשים המתמחות ברפואה הסינית כדוגמת מרפאת בריאת או מרפאות נוספות בעלות שם.

רוצים להירשם לידיעות בנושא הדיקור?

לעולם לא נספים, גם אנחנו לא בעד. ;) 

bgpopr33

לא כדאי לפספס שיחת חינם עם מומחה

השאירו פרטים ונדאג שרופא יחזור אליכם לייעוץ בהקדם